بررسی بازار مبل دلاوران تهران

بازار مبل دلاوران یکی از بی رقیب ترین بازارهای فروش صنایع چوبی در تهران به شمار می آید. اگر بخواهیم در یک نگاه کلی به تماشای بازار مبل دلاوران بپردازیم باید بگویم در رده بی رقیب ترین بازارهای فروش مبل تهران قرار دارد. اگر می خواهید متفاوت تر از همیشه به دیزاین داخلی منزل خود بپردازید به شما توصیه می کنیم به این بازار بزرگ سری بزنید. دلاوران یک خیابان عریض و طولانی است که مملو از فروشگاه های مبلمان و سرویس های چوب است. امروزه خیابان دلاوران به یکی از بی نظیرترین و بی رقیب ترین بورس های فروش مبلمان در تهران شهرت گرفته است. به شکلی که تولید کنندگان مبل یافت آباد نیز در این بازار بزرگ دستی بر آتش دارند.

تنوع بی نظیر محصولات می طلبد که ساعت ها به گشت و گذار در این خیابان پرداخت و تنها به تماشای سرویس های مبلمان نشست. شما می توانید انواع مبل مدرن، کلاسیک و سلطنتی را با هر تم قیمتی که مدنظر دارید مشاهده کنید. بدون تردید رقابت بسیار زیاد در این بازار سبب شده است قیمت ها بسیار منصفانه و عادلانه تعین شود تا مشتری ها در زمان مقایسه برندها و قیمت ها از خرید منصرف نشوند.

بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران تهران

اگر قصد دارید برای خرید مبلمان متفاوت تر از همیشه دست به انتخاب بزنید به شما توصیه می کنیم بازار مبل دلاوران را در لیست علاقه مندی های خود قرار دهید. اگر در تهران ساکن هستید در کمترین زمان ممکن از طریق مترو رسالت می توانید به این بازار بزرگ دسترسی پیدا کنید؛ اما اگر در شهرستان ساکن هستید اصلاً نگران نباشید، زیرا این بازار همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۰ شب آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. شما می توانید در روزهای تعطیل از ساعت ۸ الی ۲ بعدازظهر نیز از این فروشگاه های این بازار بزرگ دیدن کنید. یکی از مزایای بارز این خیابان محبوب این است که در روزهای پایانی سال حتی در روزهای تعطیل نیز از ساعت ۹ الی ۱۰ بامداد خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهند؛

اما به شما توصیه می کنیم خرید خود را به لحظه آخر موکول نکنید زیرا ممکن است بدقولی برخی نمایشگاه ها سبب شود بازار مبل دلاوران اعتبار طولانی خود را در پیش چشم شما از دست بدهد. این امر تنها به دلیل شلوغی بازار است که در تایم مشخص سفارش مد نظر شما جهت ارسال آماده نمی شود وگرنه کیفیت محصولات بازار دلاوران به همگان ثابت شده است.

بازار مبل دلاوران تهران

آدرس بازار مبل دلاوران

اگر می خواهید از تهران به بازار مبل دلاوران سری بزنید آسان ترین راه از طریق مترو است. شما می توانید از نزدیک ترین مترو به بازار مبل دلاوران که ایستگاه گلبرگ یا همان میدان رسالت است استفاده کنید. همچنین ایستگاه علم و صنعت هم می تواند گزینه انتخابی خوبی برای شما باشد. بازار مبل دلاوران در میدان رسالت -میدان ولیعصر- میدان الغدیر- خیابان دلاوران واقع شده است. باید بگویم در شرقی ترین قسمت تهران این بازار بی رقیب قرار گرفته است و شما برای مراجعه به این مرکز خرید از سه مسیر می توانید تردد کنید.

• بزرگراه رسالت شرق- میدان رسالت- خیابان هنگام- میدان الغدیر- خیابان دلاوران

• بزرگراه همت زین الدین- خروجی هنگام- میدان الغدیر- خیابان دلاوران

• بزرگراه بابایی- خروجی هنگام- میدان الغدیر- خیابان دلاوران

لازم به ذکر است که خیابان هنگام میدان الغدیر و خیابان دلاوران در محدوده طرح ترافیک و محدوده زوج و فرد قرار ندارد.

آدرس بازار مبل دلاوران

مقایسه کلی بین بازار مبل دلاوران و بازار مبل یافت آباد

همه شما بارها در مورد تنوع کالاهای بازار مبل یافت آباد شنیده آید. بدون تردید یکی از سرآمد ترین بازارها در تهران برای خرید مبل بازار مبل یافت آباد است؛ اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از تولید کنندگان مبل یافت آباد در بازار مبل دلاوران هم مشغول به فعالیت هستند. این امر نشان از سابقه کاری این بازار قدیمی و مشهور دارد. مشتریان بسیاری برای خرید به بازار مبل دلاوران مراجعه کرده اند و از قیمت منصفانه محصولات این بازار راضی بوده اند که خود یکی از مزیت های این بازار به شمار می آید. باید بگویم در یک مقایسه کلی بازار مبل دلاوران با تنوع بسیار بالایی به تولید محصولات می پردازد و از سوی دیگر قیمت های منصفانه ای را برای مشتریان در نظر گرفته است.

سابقه و تجربه طولانی فروشندگان خیابان دلاوران سبب شده است محصولات تولیدی باب میل مشتری های این بازار باشد. اگر می خواهید از مبل های به روز داخلی با منصفانه ترین قیمت ها برای دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید توصیه ما به شما بازار مبل دلاوران است. در ادامه برنده های محبوب مبلمان که در این بازار مبل را به شما معرفی می کنیم.

مقایسه کلی بین بازار مبل دلاوران و بازار مبل یافت آباد

نمایشگاه های بازار مبل دلاوران

در بازار مبل دلاوران بیش از هزار نمایشگاه برای عرضه مبل قرار دارد که به اختصار بخشی از آن ها را به شما معرفی می کنیم. این بازار بزرگ در شش بخش از سمت چهار راه اول، دوم و سوم جنوبی و چهار راه اول، دوم و سوم شمالی واقع شده است. مبلمان اداری، مبلمان لوکس سلطنتی، مبلمان کلاسیک، مبل راحتی و مبل های مدرن دیگر وسایل با هر سبک و سیاقی که شما خواسته باشید در این بازار بزرگ در اختیار شما قرار داده می شود. همچنین شما می توانید از اقلامی مثل تخت و کمد و نوزاد، سرویس خواب نوزاد، سرویس خواب نوجوان، میز تلویزیون، مبل تخت خواب شو، میز نهار خوری و بسیاری موارد دیگر که در ادامه به صورت کامل به آن ها اشاره می شود دیدن کنید. باید بگویم با یک تیر و چند نشان زدن مصداق خرید از این بازار بزرگ است. شما می توانید به راحتی با کمترین هزینه ممکن تنها با قدم زدن در این خیابان عریض و طولانی علاوه بر گشت و گذار به خرید برای منزل خود نیز بپردازید. دیگر نیازی نیست مدت ها زمان خود را برای خرید مصنوعات چوبی از این پاساژ به آن پاساژ سپری کنید. بدون تردید با یک بار خرید به دوستان خود نیز خرید از این بازار بزرگ را پیشنهاد می دهید.
نمایشگاه های بازار مبل دلاوران

محصولات ارائه شده در بازار مبل دلاوران در یک نگاه کلی

صنایع چوبی ارائه شده در این بازار بزرگ شامل سرویس مبلمان، میز نهار خوری، میز تلویزیون، میز جلو مبلی، میز عسلی، میز چای خوری، مبل راحتی مدرن، مبل کلاسیک مدرن، مبل تخت خواب شو مدرن، مبلمان خانگی، مبلمان اداری، مبلمان اسپرت، مبلمان استیل، مبل نیمه استیل، مبل چوبی، تخت تاشو، آباژور و تزئینات دکوری اتاق خواب، لوازم کادویی و دکوری، ساعت دیواری، ساعت ایستاده، صندلی لهستانی، تخت خواب کودک، تخت نوجوان، سرویس خواب عروس، مبل راحتی ال، مبل راحتی تخت خواب شو، میز ال ای دی، میز ال سی دی و میز وسایل صوتی تصویری است.

همچنین شما در این مجموعه می توانید از خدمات ویژه تعمیر و مرمت مبلمان خود نیز بهره بگیرید. با سفارش پارچه مدنظر می توانید به تعویض روکش سرویس های مبلمان قدیمی خود بپردازید. در صورت نیاز می توانید با خرید مبل از این بازار لوکس و بی نظیر روکش مبل را نیز تهیه کنید تا مدت زمان بیشتری از زیبایی و نو بودن سرویس خود بهره بگیرید.

محصولات ارائه شده در بازار مبل دلاوران در یک نگاه کلی

نمایشگاه های چهار راه اول جنوبی

با مراجعه به چهار راه اول جنوبی می توانید از آرا مبل، سیاره، صنایع چوبی آذین، مبلمان کومه؛ آماتیس، فوم مبل هنر، مبل لیان، مبل روما، مبلمان رشیدی، هلگر، تک ست، آسیا مبل، مبل آربس، زیتون، مانتل، رافل، ایران دکور، صناعی، امید، شعله، نارون، یله، گالری مرجان، فدک، پریسان، پارسا، نامیرا، چیدمان، مبلمان آرمیک، گروه فرا چوب، گالری مروارید، چوکا چوب، گالری دلگشا، آدرین، گالری مبین، گالری نفیس، مانتل، گالری مبل رضا، مبل ایران، چشم انداز خانه، خانه کاوالی، طراحان تمندر، هنر چوب، آریان، گالری خندان، صنایع چوب آبنوسیان، صنایع چوبی منصوری، مبلمان صبا، ایران مبل، مبلمان خوش استیل، مانی، چوب کار، مبل ستاره، مبلمان سلامی، آدینه، اما دکور، آکاج، مبل ایران، گالری مبل هنروران و ژولاک خرید خود را به انجام برسانید.

 نمایشگاه های چهار راه اول جنوبی

نمایشگاه های بخش چهار راه اول شمالی

اگر از چهار راه اول شمالی به قصد خرید از بازار مبلمان دلاوران مراجعه کرده‌اید می توانید از فروشگاه های مبلمان نگاه، زربین چوب، گالری مبل فولادی، گالری آنتیک، مبل پارسی، ورسای گالری، مبلمان مهر، مبلمان ست، ایران چوب، گالری امروز، مبل رضوان، سپینود، آرمیتا، گالری نگین شرق، خانه رویایی، راشکو، برادران صالحی، گالری آفتاب، مبلمان شب، پرکر، ژابیز، لانوا، پردیس، گالری مبل عادل، نیمکت، مبلمان لرد، آیدین دکور، ژنریک، اما دکور، گروه مبلمان لمه، مبلمان جام جم، بهکار چوب، مبل ایران، بالسا چوب، گالری مبل شاندیز، راسپینا، یله، ونوما، تشریفات، چوبکاران، مبل مسعود، مبل محمود و فیلون دیدن کنید.

نمایشگاه های بخش چهار راه اول شمالی

نمایشگاه های بخش چهار راه دوم جنوبی

اگر می خواهید از بازار مبل دلاوران دیدن کنید از بخش چهار راه دوم جنوبی می توانید به نانوتک، گنجینه، چوب و فلز گلی، نیزار، اریکه، تخت طاووس، گالری ارگ، مبلمان الیکا، صنایع چوب آبنوسیان، گالری طناز، کاریزما، گروه مبلمان لمه، گالری سورنا، نظر چوب، گالری پارس، داتیس، صنایع چوبی نوآوران، گالری مبل نیما، گالری تک، گالری مبلمان آی تک، گالری مبلمان آماتیس، دورینو، گالری بهینه، صنایع چوبی شکوه، البرز، گالری مبل سورین، گالری مبل اسدی، خانه اروس، زرین متالیک، مبل نایس، مبلمان ایران زمین، مبلیران، مبلمان آس و مبل عمران نیز سری بزنید.

 نمایشگاه های بخش چهار راه دوم جنوبی

نمایشگاه های چهار راه دوم شمالی

اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون در منزل خود را گرفته آید با مراجعه به چهارراه دوم شمالی بازار مبل دلاوران می توانید به تخت جمشید، چلستون، گالری خانه چوبی، آذین کده، آشیل، برترینها، دکتر مبل، کم جا چوب، صنعت چوب کیان، صندلی داغ، گالری دوستی، سالمد، بازل، مریکس، مبل تهران، شهر مبل، دفینه، مبلمان خوش نشین، مبلمان خانه رویایی، گالری مبلمان ست، کاکتوس، یاتاش، مبلمان آس، کاراکو، ویلگا، چستر چوب، بهمان، تی ساپه، گالری جهان مبل و مبل زیبا نیز سری بزنید.

 نمایشگاه های چهار راه دوم شمالی

نمایشگاه های چهار راه سوم جنوبی

بدون تردید خرید از بازار دلاوران یکی از بی نظیر ترین تجربه های خرید برای شما خواهد بود زیرا می توانید از نمایشگاه های بیبدیلی همچون پالادیوم، فراز، تندیس، مبلمان ولیعصر، ایران ویج، بادریس سازه ای چوبی، مبلمان رضایی، کسری، مبل باران، الماس شرق، طراحان نوین، گروه مبل طلوعی، اورند مبل، صنایع چوب نصیری، مبلمان آلفا، ناتل، اویم و مبلمان پارسیان سری بزنید و به خرید بپردازید.

نمایشگاه های چهار راه سوم جنوبی

نمایشگاه های چهار راه سوم شمالی

نمایشگاه های واقع شده در بازار مبل دلاوران به قدری گسترده است که شما از هر سمتی که به این خیابان عریض و طولانی وارد شوید دست خالی برنمی گردید. چهارراه سوم شمالی شما را به خرید از سریر چوب، گالری خورشید، خانه چوبین، گالری روماک، رومه، مبلمان قائم، آفتاب گردون، گنجینه، کوروش، کالسکه، آدورا، قصر طلایی، مبل برکه، مبل ایران، مبل نوا، میلان، آرشیکو، باقری، خاطره، گالری هنر چوب، مبلمان آوا، هوم استار، مبلمان آسنا، قصر سفید، مبل ابریشم، آندیا دکور، کاندیدا، ژست، فضای چوبی رویال، گالری پرهام، مبل نوید، نقشینه چوب، راشا، آروشا، گالری دیبا، بنیتا، پارسه، مبلمان کاردو، صنایع چوبی آبنوس، ایران استیل، گالری مبل ایده، مبل ثامن، مبلمان خلیج فارس و خاتون دعوت می کند.

نمایشگاه های چهار راه سوم شمالی

توصیه نهایی برای خرید از بازار مبل دلاوران

اگر می خواهید به تغییر دکوراسیون در منزل خود بپردازید به شما توصیه می کنیم حتماً به دلاوران سری بزنید. بدون شک تنوع بالای محصولات ارائه شده این بازار مبل سبب می شود شما در کمترین زمان ممکن بهترین انتخاب را داشته باشید. در کنار خرید مبلمان خانگی می توانید از لوازم دکوری نیز برای منزل خود دیدن کنید و بر حسب سلیقه و نیاز خود دست به انتخاب بزنید. اگر می خواهید برای جهیزیه خود متفاوت ترین سرویس چوب را تهیه کنید با مشاهده نمونه های مختلف مصنوعات چوبی بازار مبل دلاوران می توانید خاص ترین انتخاب را به خانه ببرید. با شروع ماه مهر و آغاز مدارس می توانید به تغییر دکوراسیون اتاق فرزند خود بپردازید.

برای این کار کافی است سری به بازار مبل بزنید و زیبا ترین سرویس را برای اتاق فرزند خود انتخاب کنید. خرید سرویس خواب کودک برای سیسمونی نیز یکی دیگر از گزینه های انتخابی شما از این بازار زیبا به شمار می آید. با خرید از بازار مبل دلاوران می توانید سلیقه متفاوت و زیبای خود را به رخ دیگران بکشید. بدون شک تنوع بالای محصولات و قیمت منصفانه کالاهای ارائه شده خاص ترین انتخاب با منطقی ترین هزینه را از آن شما می کند.

توصیه نهایی برای خرید از بازار مبل دلاوران
و در انتها از طریق این لینک می توانید لیست برخی از فروشگاه های بازار مبل دلاوران را مشاهده نمایید.
0
دیدگاه‌های نوشته

*
*

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
برای ایجاد یک حساب کاربری چه باید کرد؟
در وب سایت روی گزینه "ثبت نام" کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود.
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل را ثبت نمائیم؟
کلیه مکاتبات مدرن چوب با مشتریان خود از طریق ایمیل انجام می گردد. بنابراین بسیار مهم است که یک ایمیل معتبر در حساب کاربری خود وارد نمایید.
امکان پرداخت اینترنتی ندارم
اگر به هر دلیلی امکان پرداخت اینترنتی را ندارید، می توانید هزینه بسته را کارت به کارت نمایید، اما توجه کنید سبد خرید شما تنها برای مدت کوتاهی رزرو می شود. بنابراین اگر می خواهید هزینه را به صورت کارت به کارت پرداخت نمایید لازم است سبد خرید خود را تا مرحله پرداخت پیش ببرید، سپس با امور مشتریان مدرن چوب تماس بگیرید، در عرض کارت به کارت را انجام دهید و شماره پیگیری را از طریق تلفن به "امور مشتریان مدرن چوب" اعلام نمایید. بنابراین این کار تنها در روزهای کاری امکان پذیر است.
×

سلام مشتری گرامی

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات مدرن چوب لطفا در واتساپ با ما در ارتباط باشید!

× مشاوره خرید آنلاین